woensdag 17 juli 2013

Verwennerij

Ondanks het wegvallen van mijn voormalige trainster, kan ik morgen gelukkig gewoon trainen bij manege HCK met Sietske die haar wil vervangen,daar ben ik heel blij mee. Na morgen is het even vakantie, daar ben ik ook wel even aan toe. 4 weken goed uitrusten en dan er weer fris tegen aan. Ik kan lekker uit dak gaan qua eten, want ik ben inmiddels ruim 2 of bijna 3 maten afgevallen. Mijn taille is weer terug! Buik is echt nog maar een heeeeel klein buikje en mijn arme worden gespierd net als mijn benen.
Soms moet je jezelf even te buiten gaan! Dat heb ik vandaag gedaan, een mooie tas met poets spulletjes gekocht. Ik had allemaal gekregen tweedehands dingetjes, waar ik blij mee was hoor, maar alles mooi en nieuw staat wel zo professioneel. Dus morgen gaat Olava er nog mooier uitzien. Ook meteen witte handschoenen gekocht voor eventuele wedstrijden in de toekomst. Nu ik mijn eigen poets spullen heb, zou dan een eigen paard (Tinker) vanzelf komen??? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten