donderdag 18 juli 2013

Een nieuwe trainster.

Nieuwe trainster, nieuwe aanpak, dus ook veel nieuwe aandachtspunten. Natuurlijk elkaar leren kennen en kijken wat ik kan en wat op een andere manier moet. Vandaag heel erg geprobeerd om van uit ontspanning te rijden. Veel geleerd over “de taal van de OORTJES”. Een hele andere manier van kijken naar je paard en eerst vertrouwen opbouwen van beide kanten. Geen spectaculaire acties vandaag, maar toch waren paard en ik allebei zeiknat van de inspanning. Was op zich wel lekker, dat ik ontspannen moest rijden, omdat ik niet helemaal fit ben en snipverkouden. Toch gaan trainen, want mocht ik naar Rio mogen, kan ik ook niet zeggen : “Ik ben niet helemaal lekker dus ik rijd vandaag de wedstrijd maar even niet” Dus hup met de geit. En nu vier weken niet rijden. Natuurlijk ga ik veel clinics op youtube bekijken en info zoeken over “de taal der oortjes”. Dus helemaal stilzitten zal ik niet doen. Zou trouwens knap zijn voor een spast als ik…!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten